The Realm of Adventurers

Herunder finder du en oversigt over de permanent udvalg, der arbejder i TRoA. Hvis du har lyst til at bidrage i en af disse udvalg så kontakt bestyrelsen, de fleste udvalg kan sagtens bruge folk der er villig til at lave noget for klubben.

Airsoft-udvalget

Ansvarlig for nye airsoft afdeling. Står for at lave arrangementer, workshops, indkøbe reservedele og lånevåben, samt rådgive medlemmer vedr. våben.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Morten Baagøe
Kontakt E-mail: airsoft@troa.dk

Bordrollespils-udvalget

Bordrollespilsudvalget er ansvarlig for vores faciliteter mm. omkring bordrollespil i TRoA.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Sebastian Frederik Larsen
Kontakt E-mail: bordrollespil@troa.dk

Brætspils-udvalget

Brætspilsudvalget er ansvarlig for brætspil i TRoA, herunder den månedlige brætspilscafe og indkøb af nye brætspil.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Jakob Kannegaard
Kontakt E-mail: braetspil@troa.dk

Cafe-udvalget

Ansvarlig for vores cafe. Lige fra at finde nye cafevagter til at bestemme hvilket produkter der skal være i vores sortiment.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Peter Ganshorn Bliss
Kontakt E-mail: cafe@troa.dk

Fest-udvalget

Ansvarlig for klubbens fester.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Morten Baagøe
Kontakt E-mail: fester@troa.dk

Finværksted udvalget

Ansvarlig for vedligehold og anvendelse af klubbens finværksted.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Kia Kurtzmann
Kontakt E-mail: finvaerksted@troa.dk

IT-udvalget

IT-udvalget står for TRoAs hjemmesider og generelle tilstedeværelse på internettet. Hjælper bestyrelsen og de øvrige udvalg med at få hjemmesider, emails og andre ting på internettet.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Kåre T. Kjær
Kontakt E-mail: itudvalg@troa.dk

Nøgleudvalg

Nøgleudvalget står for at vedligeholde folks adgange og ændre folks adgang til lokalerne. De kan desuden slå alarmen fra i udvalgte perioder (f.eks. ved overnatning) eller løse problemer med nøgler og alarmer. Det er også dem man skal have fat i, hvis man skal have ændret sine adgange.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Bo Karlsen
Kontakt E-mail: key@troa.dk

Projekt: X-wing

Dette udvalg afvikler X-wing relaterede aktiviteter.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Karsten Rasmussen
Kontakt E-mail: x-wing@troa.dk

Sidste Søndags-udvalget

Dette er udvalget som står for at afvikle Sidste søndag. Se mere om sidste søndag her.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Steffen Kanstrup
Kontakt E-mail: sidste-sondag@troa.dk

Sommerlejr

Dette udvalg står for at afholde den årlige sommerlejr i uge 30 hver sommer.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Per Frederiksen
Kontakt E-mail: sommerlejr@troa.dk

Table Top-udvalget

Table Top-udvalget står for at arrangere TableTop kampagner og spilledage, samt har ansvaret for de TableTop workshops, der arrangeres. Derudover skal de være opmærksom på eventuelle behov blandt tabletop spillerne og kommunikere disse videre til bestyrelsen, om nødvendigt.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Thomas Madsen
Kontakt E-mailtabletop@troa.dk

TRoA Marked

TRoA Marked arrangerer nørdmarked i TRoA to gange årligt.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Martin Brassøe
Kontakt E-mail: marked@troa.dk

Ungdomsudvalget

Da klubbens “gamle rotter” ikke bliver yngre, men stadig har en tendens til at besætte de fleste administrative poster, skal der jo også nogen til at varetage de yngre medlemmers interesser, og hvem bedre til det end dem selv – derfor Ungdomsudvalget.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Emil Frej Gyldhom Møller
Kontakt E-mail: ungdom@troa.dk

Vinterlejr

Dette udvalg står for at afholde den årlige vinterlejr typisk omkring januar-februar.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Bo Karlsen
Kontakt E-mail: vinterlejr@troa.dk

Værksted

Dette udvalg står for at vedligeholde og udbygge værkstedet. Som udgangspunkt er formanden for dette udvalg den værkstedsansvarlige i TRoA.
Bestyrelsens kontaktpersoner: Morten Baagøe
Kontakt E-mail: vaerksted@troa.dk