The Realm of Adventurers

Flere af jer har nok bemærket, at den store flytning er lige rundt om hjørnet men undret sig over, at der ikke er kommet en dato ud endnu – men nu er den her! Den Store Flytteplan. Det bliver et langt indlæg, så hold tungen lige i munden.

Først en indledning; de første linier til planen blev lagt i starten af januar, da kommunen endelig kunne give os nogle datoer på hvornår de var færdige med ombygning. Herefter er planen blevet revideret ca. hver/hveranden dag fordi der hele tiden kom ny information, nye muligheder og nye udfordringer, vi var nødt til at forholde os til. Vi havde ikke lyst til at offentliggøre en plan førend vi var rimeligt sikre på at den holdt – og det er vi først nu.

Aktiviteterne frem til flytningen hvor vi kan bruge hjælp udefra er listet herunder:

Søndag d. 7. Februar: Arbejdsdag i de nye lokaler

Dette er en arbejdsdag i de nye lokaler. Den går primært på at hente reoler til kælderen og bygge dette op. Vi starter som sædvanlig klokken 10 og al hjælp er velkommen – også selvom du kun kan hjælpe en time eller to. Vi forventer at fortsætte til aftensmadstid og der vil naturligvis være mad på klubbens regning.

Derudover vil det være flyttekasser til rådighed i de gamle lokaler og udvalg kan påbegynde arbejdet med at pakke de ting, de ikke skal bruge før flytningen er ovre.

Lørdag d. 13. februar: Arbejdsdag i de gamle lokaler

Dette er en igen en arbejdsdag men vi starter i de gamle lokaler klokken 10. Her vil fokus være at pakke og rydde op så flytningen bliver lettere. Der vil også være tid til lidt aktiviteter i de nye lokaler; forhåbentligt er håndværkerne så langt at vi kan sætte reoler på plads i kælderen og flytte rundt på nogle borde i bygningen. Igen vil det være aftensmad til de fremmødte.

Lørdag d. 20. februar: Nedpakning

Umiddelbart efter generalforsamling begynder den primære nedpakning. Hvor meget vi laver her afhænger af hvor sent vi bliver færdige.

Søndag d. 21. februar: Nedpakning

Her går vi for alvor til biddet med at pakke sammen. Vi starter klokken 10 i de gamle lokaler og nu pakker vi sammen i en grad der gør, at lokalerne sandsynligvis ikke er anvendelige til normale aktiviteter. Der vil igen være aftensmad til de fremmødte.

Mandag d. 22. – fredag d. 26. februar: Nedpakning og klargøring

Hver aften mødes vi kl. 18.30 i lokalerne og pakker sammen, rydder op eller alternativt tager over i de nye lokaler og gør klar.

Lørdag d. 27. februar: Den Store Flyttedag

Dette er dagen hvor vi flytter! Vi starter klokken 10 og fortsætter til sent aften. Hvis du kun kan hjælpe én dag, så er det denne dag vi har brug for dig!

Vi har også brug for en tilmelding; både fordi vi bestiller noget god mad men også fordi vi har brug for at lægge en mere detaljeret plan og det kræver et overblik over hvor mange vi er. Skriv derfor til nyelokaler@troa.dk senest mandag d. 22. hvis du kan deltage.

Søndag d. 28. februar: Den Lille Flyttedag

Igen starter vi klokken 10 i de nye lokaler og vi følger op på dagen før. Måske er der meget at lave, måske ikke så meget – det afhænger af hvor flittige vi har været dagen før. En god del af arbejdet er muligvis indretningsarbejde i de nye lokaler.

Mandag d. 29. februar – torsdag d. 3. marts: Indretning

Hver aften mødes vi 18.30 i de nye lokaler og indretter. Hvis tiden og behovet er der, kan det også være nogle tager i de gamle lokaler og rydder og op gør rent.

 

Alt dette har nogle praktiske konsekvenser for dig som medlem. Det kommer der langt mere om i morgen så vi ikke drukner jeg med al information på en gang.

Det var Den Store Flytteplan som den ser ud nu. I Marts og April kommer der sandsynligvis nogle aktiviteter omkring oprydning, rengøring og istandsættelse af de gamle lokaler men lige nu ved vi ikke mere konkret og kan derfor ikke sige det. Vi håber rigtig meget at se jer til alle disse aktiviteter så I kan være med til at lave en endnu federe foreningen for os allesammen og sikre, at TRoAs nye hjem bliver så trygt, godt og lækkert som muligt.

Hvis I har spørgsmål kan vi som altid fanges på nyelokaler@troa.dk.