The Realm of Adventurers

Flytningen betyder også en del for udvalgene – særligt for de udvalg, der har en del fysiske genstande stående i TRoA. Men øvrige udvalg er også påvirket – om ikke andet så på deres mulighed for at gennemføre deres aktiviteter.

Vi tænker, at de fleste udvalg gerne vil pakke deres ting selv. Derfor beder vi de udvalg der har fysiske ting møde op søndag d. 21. februar og hjælpe med til pakning – eller bedre endnu, lørdag d. 13. eller søndag d. 7.! Her vil være flyttekasser til rådighed og I kan pakke jeres ting ned og markere dem tydeligt. I må meget gerne skrive til os og sige hvilken dag I regner med at komme, så vi ved at I dukker op og ikke begynder at pakke jeres ting for tidligt.

I forhold til pakningen så vil vi bede jer om at indgå i dialog med flytteudvalget om markering af jeres kasser, så vi kan være sikre på, at de bliver placeret de rette steder efter flytning.

Tilsvarende vil vi råde jer til at benytte lejligheden til at rydde lidt op i jeres ting. Når vi nu alligevel skal flytte alting er det en god lejlighed til at flytte det vi ikke længere skal bruge ud i skraldespanden.

Bemærk også perioden med unormal drift kan betyde I ikke kan afvikle arrangementer som planlagt. Hvis I har meget specifikke behov i den retning så skriv til nyelokaler@troa.dk og så må vi se om vi kan være behjælpelige.

Hvis I har andre særlige hensyn ifbm. flytningen så skriv til os allerede nu – så er der bedst mulighed for, at vi kan tage dem med i planlægningen.