The Realm of Adventurers

Herunder er referat fra bestyrelsesmøde d. 7. april 2026.

Herunder er et uddrage af de punkter der blev behandlet:

  • Vi får en del henvendelser fra folk der gerne vil lave ting med os. Det er meget fedt, men for det meste takker vi nej til meget da vi ikke har frivillige til at gøre det, og selv det at spørge rundt kræver tid og givet sjældent resultater.
  • Der er en del fokus på lokalernes stand og lokaleopgradering 3.0.
  • Vi kigger på at udbygge lagerpladsen i kælderen.